2018年1月26日 星期五

2018 Rwanda Giraffe 1oz Silver Bullion Coin

呢枚2018年盧旺達長頸鹿普製銀幣在LPM買, 現賣205蚊1枚 !

2017 Rwanda Hippo 1oz Silver Bullion Coin
呢枚2017年盧旺達河馬普製幣在SCS和LPM買, 215蚊1枚 !

2016年3月3日寫:

2016 Rwanda Meercat 1oz Silver Bullion Coin
Year: 2016
Grade: Brilliant Unc
Denomination: 50 RWF Franc
Metal Content: 1 troy oz
Purity: .999
Manufacturer: Germany’s BH Mayer Mint
Thickness: 3 mm
Diameter: 40 m

又到新盧旺達非洲銀幣出場, 2016年盧旺達貓鼬(狐獴)1盎司普製銀幣,  早排在SCS買185蚊1枚, 而LPM呢刻賣187蚊/1枚, Apmex 賣約199蚊/1枚 !
 
2015年2月12日寫:


終於取貨返來, 2015年盧旺達水牛1盎司普製銀幣,  在SCS買220蚊1枚 !

2013年12月11日寫:

2014 Rwanda Impala 1oz Silver Bullion Coin



Country Rwanda
Year 2014
Face Value 50
Metal Silver .999
Weight 1 oz
Size 40mm
Quality Brilliant Uncirculated
Mintage 10,000

新出2014年盧旺達黑斑羚普鑄銀幣, 在SCS買278蚊1枚 !

大家須留意的是呢系銀幣是用軟膠密封的, 所以唔好整爛個軟膠, 是用來証明你的銀幣是真貨, 因為在大陸網見到有假幣, 是用capsule裝住的 !

2012年12月28日寫:


2013盧旺達獵豹普制銀幣, 375蚊在SPC買, 昨天去旺旺新Office 交收 !
SPC貨已賣完, 但沒買的人不須急, 因為SCS有現貨賣 !

Weight: 1oz
Legal Tender: 50 RWF Franc
Composition: .999 Fine Silver
Diameter: 40.60 mm
Thickness: 3 mm
Mint: BH Mayer's mint Kunstprageanstalt GmbH
Finish: Brilliant Uncirculated

Due to increasing demand for the series the mintage limit was increased to 10,000 coins in 2013.

www.squidoo.com

 
12/4/7 寫:
RWANDA 1oz 2012 (Rhinoceros)
COUNTRY : RUANDA/RWANDA
WEIGHT : 31.1035 g (1 oz)
NOMINAL VALUE : 50 RFW (Amafaranga)
DIAMETER: 40 mm
MINTAGE: 5000 pcs
METALS : Ag 999/1000
QUALITY : UNC - BU
PACKING : Mint packing !
資料來之: www.1oz.si

銀幣是用磨沙面, 而唔係鏡面, 360蚊一枚, 所以要多謝 isvzaen 的功勞, 幫我地訂來好多平靚正銀幣 : silvercoinstory.wordpress.com, 雖然新來貨貴咗, 要380蚊一枚, 但都還是平過 www.1oz.si , 所以佢好快又賣完了 !

10 則留言:

Chic Wong 提到...

所以我都買左兩隻XD,犀牛的確好靚!
可惜其他舊幣太貴

Lisa 提到...

回Chic Wong,
如果你唔去迫自己儲成套就無問題的 :)

isvzaen 提到...

猩猩俾錢都未必有。

猛虎勇士 提到...

我有少少儲東西要儲齊一套的壞習慣,所以我冇買,就因為之前舊幣太貴.

Chic Wong 提到...

無得迫啦,量力而為,自知力有不逮,哈哈

Chic Wong 提到...

回猛虎士,我諗呢個真係人之常情,不過呢個其實儲唔到,咪一隻都玩下,甘靚

Charen 提到...

好鍾意浮雕型的非洲地圖和犀牛
而不是印刷型式的銀幣
這個幣很有收藏價值

Lisa 提到...

回Charen,
我都估唔到原來是限量發行得5000枚 !

猛虎勇士 提到...

我覺得所謂限量,大廠有信譽的還可信,細國找代工生產的還是不要太上心好。只要幣靚又不太貴得過份,就買得啦。

Lisa 提到...

回猛虎勇士,
係囉, 都係普造幣, 一定要平才好買 XD !