2013年4月22日 星期一

金價瀉 財爺憂衰退先兆

蘋果日報

【本報訊】財政司司長曾俊華昨日於網誌撰文,羅列近日包括中國信用評級被調低、商品價格急挫等共七項現象,指這些消息都令他對前景感到憂慮,「每一項都可能影響本港」。他又稱,尤其近日油價和金價急跌,反映市場對經濟前景有保留,憂慮是經濟出現衰退的先兆。
曾俊華在題為「山雨欲來」的網誌中表示,近日國內、外的消息,都令人對前景感到憂慮。其中兩家國際評級機構先後調整中國信用評級,反映內地地方債透明度,和影子銀行衍生風險,已受到市場關注,「兩者與香港雖然沒有直接關係,但我們也不能掉以輕心,必須提高警覺」。
他指另一值得留意的,是即使多個國家量化寬鬆,大宗商品價格近期卻不升反跌,油價和金價的跌幅尤其顯著,「這無疑反映環球市場對經濟前景有保留,憂慮經濟衰退出現」。曾俊華表示,過去幾次出現經濟衰退前,都曾發生商品價格急跌情況,今日再度重現,難免令人憂慮。
另一香港財金官員、金管局總裁陳德霖,日前於美國華盛頓出席國際貨幣基金組織會議時表示,人民幣升值僅會令與內地相關的食品及品價格微升,暫仍有效管理通脹。陳德霖又指,人幣升值令本港貨物及服務價格變得更低,將可吸引更多內地遊客到港消費,變相刺激本港旅遊業。

11 則留言:

- 提到...

其實我由梁錦松時代開始睇財政預算案,好似咁多年都係對前景感到憂慮,提高警覺

Lisa 提到...

回Ansel Leung,

好多人都預測, 下一年會是好差的一年, 所以要有心理準備 !

CK 提到...

Lisa, 近日見到銀行好多新人買金,他們連基本的知識都沒有, 只是人買佢買 :( 見到真是有些擔心

Lisa 提到...

回CK,

我知好多人在呢兩個月內加入金銀甲, 因為有人推買金銀知識去高登和discuss !
我網誌都多好多人流,就係有internet 的聯系引咗好多新人 ! 但金銀價格依家唔係上升, 而是下跌, 所以又唔可以說是高價追貨 !
呢次真係實貨市場和紙市場的決戰, 也是銀行家和世上的實金銀收藏家的大戰 !
所以我一路叫人一定要用閒錢買實金實銀, 就算俾人追摯都唔會傷, 最多當手上金銀是欣賞品, 如珠寶首飾 !
大家面對大時代, 乜都可以發生, 不過為自己安危起見, 手上有實金實銀是優點, 是個保險, 唔似炒賣紙資產咁危險 !

Lisa 提到...

我分析係:
牛一入市的人已有錢賺, 而依家牛二回調入市的人都將來會有錢賺, 因為個市場須要更多的人和資金加入, 才可以推金銀價去牛三, 而在牛三入市的人就要付帳 !

匿名 提到...

Lisa姐你好:
我一路有買銀幣的習慣,依家想買一D金幣,但是我是學生哥一名,資金不太多(大約每星期有二百蚊閒錢),想請問買1/20金楓葉,還是開個永亨黃金戶口,然後再提取實金好呢?多謝!

Lisa 提到...

回jackcy,

俾我就會一儲夠錢, 就買1/20盎司的金楓葉 :)

- 提到...

雖然下一年可能好差,不過呢十年政府都係一直憂慮中,可能政治弱勢加呢十年經濟真係未好過,近幾年都係追番以前

- 提到...

高登不是太多人,因為我有份推介哈哈,主因應該係量化寬鬆造成流動性充裕,個個買唔起樓,但又有少少閒錢,金價呢幾年急升,個個想上車,趁佢跌2成就狂入

提到...

如果唔係借,唔係訓身, 買實金點都安全過買股票............

匿名 提到...

回Lisa
多謝