2013年4月17日 星期三

COMEX 爆煲 ?

將會發生的事, 好多人都唔會明, 就連本人都唔知事情會點樣發展, 不過168的朋友在一、兩年前已討論過: 如果COMEX爆煲, 就會無曬金銀報價, 不過在坊間的實金實銀, 就會好值錢 !

COMEX庫內黃金俾人慢慢提清, 所以高盛要壓低金價使金價可以在低位結算, 到時不會再有實金交收, 而會用現金交收 ! 所以金銀價會否再跌 ?

到無咗西方金銀報價的存在, 是否上海金銀交易所會接手金銀報價 ?

好多問號, 但可以肯定是金銀價會有更大的波動, 所以勸大家, 唔好買紙金紙銀, 因為你有可能會受好大的風險 !

而手中有實金實銀的, 又唔等錢使的, 就要好好保住手上實金實銀啦, 唔好理價格的波動, 因為你沽出的實金實銀, 可能將來買唔返 !

還要加多句:
唔好以為你跟去沽就可以賺大錢, 因為可能到時你錢是賺到, 但一個仙都收唔到 ! 呢個已唔係遊戲, 而是打仗!

7 則留言:

今晚食杯麵 提到...

死啦,我仲有好多2840

sam wong 提到...

好精彩,拭目以待!! yeah....

honson 提到...

今次咁跌...好多弱者已經開始被淘汰..

Unknown 提到...

the day is coming!
monetary system changes!

Unknown 提到...

Will the gold from Cyprus save LBMA /comex ?

Lisa 提到...

個故事就係, 大家都懷疑美國金庫內的黃金已俾人借曬出去, 俾人賣去咗亞洲和俄羅斯, 所以美國依家用盡方法, 如搶(東非)、呃(歐洲)、嚇(期貨市場) D 黃金出來 !
依家又關閉緊礦場(雖然說是意外), 可能遲下有更多的行動去搶奪黃金/白銀 !
Cyprus 個少少黃金又點可以填到數 ?
所以關閉COMEX也可以防到實金實銀外流的 !

sam wong 提到...

很有荣幸可以观赏到世纪黄金之战!