2016年10月16日 星期日

太子鄧:投資樓市堅守「三保」原則

hk.finance.yahoo.com

【星島日報報道】活躍於樓市的太子珠寶鐘錶珠寶主席鄧鉅明(見圖),早前以3億多元連環沽出佐敦道全幢舊樓及土瓜灣鋪,屬他近年最大宗的沽貨個案,他指除了睇淡零售業之外,更直言投資本港樓市的黃金期已過,現時以「三保」為上,即保守、保本及保命。

  「太子鄧」說:「未來幾年(樓市)好難再有升幾倍機會出現,30年前樓價每呎只係幾百蚊,但家閒閒地講緊過萬,未來仲可以升幾多?」他直言,自己年紀已踏入六旬,故投資策略也需變得保守,不可能像以前一味直衝,更立下「三保」法則,希望餘下日子也可以過得安穩些,未來會傾向購入民生區巨鋪,雖然難有爆炸力,但勝在收租穩定,難以大跌,這就可以做到保守、保本。

至於保命,他笑言現時會更注重養生。「以前返工時勤力,放工都勤力;但 家世界變,全球經濟唔好,再搏作用未必大,所以返工時返工,放工時輕鬆,多陪 家人。」

2 則留言:

JJ先生 提到...

這就是我講的唔好景, 人人都搵唔進取, 洗錢又唔進取,世界再沒有進取的發展

Lisa 提到...

慢慢世界金融要 reset, 從頭來過 !