2016年12月6日 星期二

New Currency for The United States Republic Backed by Gold Ready for Distribution

www.youtube.com


Published on Dec 5, 2016
Event Is Coming Soon - New Currency for The United States Republic Backed by Gold Ready for Distribution. The real biggie that came from two separate Pentagon sources is that the US government is about to announce new Treasury dollars for use in North America.

美國將發行黃金支持新美鈔, 是真是假 ?

而換鈔價是舊2:1新, 但只用於美國, 外國持有美元不變 !

13 則留言:

Master NLP 提到...

真唔真呀?係真就好震撼!

Lisa 提到...

如果是真, 有美金在手的人最好快D換 !

jackli 提到...

無可能吧
以依家嘅金價 20 換一都死得

Master NLP 提到...

"而換鈔價是舊2:1新, 但只用於美國, 外國持有美元不變 !"
我去睇文章都係咁講,但照計唔會咁唔公平0架?係真0既話,個個都想辦法在限期前匯出國外囉!

Master NLP 提到...

咁搞法,印度翻版!

Lisa 提到...

係, Martin Amstrong 說過, 印度不是唯一, 而只是一個開始 !
就是搶劫民眾財富, 所以要買實金實銀啦 !

otherworld 提到...

哇哦,好超現實
特朗普仲未上任就咁多坊間政策出咗來 反而令人覺得不真實
美國以往但凡動到聯儲蛋糕的總統都任內死亡了,佢未到任就急急腳話要改革,唔正常

Lisa 提到...

所以有人說佢係派來搞亂美國, 之後班精英才出來救世統一世界 !

Hallelujah 提到...

Lisa姐,呢個咪係19xx年美國的 2 tier currency 的翻版。詳情唔記得係咪啦,美國行2tier 美元,境內的美元可以換金但境外唔得。啲錢就係咪飛入美國,攪到大通脹,美元大升等等,最後攪唔掂,唔可以同金掛鈎。攪到好大鑊呢。
見過鬼都怕黑啦,點會咁玩自己呀。
網絡的東西,唔好信咁多呀。

jackli 提到...

193x年 the great rescission

Lisa 提到...

我都唔係太熟美國歷史, 但 Joe 識 !
佢地點玩 ? 等睇戲吧 !
最緊要做好自己安全鋪處 !

Hallelujah 提到...

196x, 導致Brettonwood system 金本位 崩潰的原因。

Lisa 提到...

咁要睇下佢地呢次點玩了 :)