2015年1月23日 星期五

Euro 跳水

澳元都係 !

8 則留言:

小初哥 提到...

會唔會見4呢。。。

Lisa 提到...

澳元 ?
歐羅 ?

澳元上一次跌市都去過4個幾 !

小初哥 提到...

我手上有唔少澳元都係7-8時入的

Lisa 提到...

我上一次跌穿7前已放3份之1, 之後單上去, 依家睇來想穿6, 不過我以為, 澳元會跟黃金升, 所以放咗一年定期 !

小初哥 提到...

黃金好似未升住呀。。。睇黎要坐好些時間先會升返。。。睇黎都係放左佢先,等佢穿六先再買返。

Lisa 提到...

小初哥,

我唔知澳元會跌去邊個位, 也唔知幾時會反彈, 如果可以知就好啦 !
你自己須做決定, 也可以放一半先 !
Martin Amstrong 說過2015年75日後個勢會轉, 到時美債會出事, 自己諗諗啦 :)

小初哥 提到...

Lisa 姐,多謝你提醒。我只係於左一部份,大部份都係國外戶口,想放有好大的cost,都係收下息啦,因為都估唔到佢會跌到邊,長線睇始終會有升返的一天。 我的pool其實好細,所以有錢的話想佢跌得再低啲時溝淡佢。始終係個有資源的國家,總比只拿港紙好。呢個算係我紙資產的分散投資。

Lisa 提到...

小初哥,

咁就好囉, 嚇得我 :)